Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

VI FRSiH: Jedyna droga rozwoju dla handlu to wsłuchiwać się w głos konsumenta

www.portalspozywczy.pl 6 listopada 2013 14:58

VI FRSiH: Jedyna droga rozwoju dla handlu to wsłuchiwać się w głos konsumenta

Polacy jako konsumenci są szczególnie wrażliwi na cenę, jakość i świeże produkty. Taki trend zostanie utrzymany i jedyną drogą rozwoju dla rynku handlu detalicznego jest wsłuchiwanie się w głos konsumenta - powiedział podczas panelu VI edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu Nuno Sereno, dyrektor finansowy i członek zarządu Jeronimo Martins Polska.

- Polacy są szczególnie wrażliwi na cenę oraz jakość i ten trend zostanie utrzymany. Polacy poszukują też świeżości i my to postrzegamy jako jeden z czynników sukcesu Biedronki. Kluczem jest też lokalizacja - powiedział Sereno podczas panelu zatytułowanego „Handel detaliczny i hurtowy w Polsce - możliwe scenariusze rozwoju rynku".
- Jedyną drogą rozwoju jest wsłuchiwanie się w głos konsumenta każdego dnia (...) a to, co miało miejsce w ciągu ostatnich lat - czyli utrata udziałów w rynku przez hipermarkety - pokazuje, że musimy wykazać dużą ostrożność i śledzić zmiany na rynku, aby uniknąć sytuacji, gdy ten trend mógłby też nas dosięgnąć - powiedział również Sereno.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,50

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.