Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

VI FRSiH: Klienci zagranicznych sieci uważają, że produkty z Polski są gorszej jakości

www.portalspozywczy.pl 6 listopada 2013 14:08

Polska żywność stanęła przed ogromną szansą, aby była postrzegana tak, jak już ją widzą nasi partnerzy handlowi - bardzo dobrej jakości. Natomiast nie ma takiego postrzegania przez klientów zagranicznych. Jeśli są świadomi, że jest to produkt z Polski, oceniają, że jest on gorszej jakości - mówi podczas VI FRSiH Jan Kolański, prezes grupy Colian.

Zwraca on uwagę, że Polska zrobiła ogromny postęp w ostatnich latach, także w obszarze przemysłu rolno-spożywczego.
Jego zdaniem mamy możliwość wypromować markę „polska żywność", jednak zauważa on, że polskie firmy nie mają na to kapitałów.
- Ogromne koncerny międzynarodowe mogą pozwolić sobie, aby promować pojedynczo swoje marki na danych rynkach. Kapitalizacja takich spółek często jest bliska połowie polskiego PKB, gdyż działają od wielu lat na rynku, mają ogromne zasoby personalne, w dodatku przeprowadzają w swoich laboratoriach badania, na co nie stać polskich firm. Nasze firmy mogą promować swoje produkty może na jednym, dwóch lub trzech rynkach - mówi Jan Kolański.
- Polskie produkty za granicą są często sprzedawane jako wyprodukowane w UE, bo konsument chętniej wybiera taki produkt. Tymczasem nie ma się czego wstydzić, mamy wysoko rozwinięty przemysł spożywczy i rolnictwo, powinniśmy być z tego dumni i wykorzystać szansę, która przed nami stoi - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.