Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

VI FRSiH: Stokortka zbliża się do segmentu convenience

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2013 12:34

Firmy, które mają swój własny system logistyczny nie mają problemów z dystrybucją produktów convenience. Nasza sieć stawia na produkty świeże, warzywa i owoce, produkty mięsne oraz garmażerkę - powiedział Mirosław Wawryszczuk, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży sieci Stokrotka podczas debaty pt. "Convenience - globalny trend w Polsce" w ramach VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Sieć Stokortka coraz bardziej zbliża się do segmentu convenience. Mirosław Wawryszczuk przyznał, że nowa strategia zrodziła się pod wpływem badań na klientach, którzy uznali, że sklepy sieci są blisko i wyróżniają się miłym personelem, ale trzeba poprawić asortyment, szybkość obsługi i atrakcyjność cen.

- Nasza nowa strategia zakłada kilka zmian. Pierwszą jest odświeżona wizualizacja. Drugą - nowe podejście do asortymentu, który jest dopasowany do lokalnego klienta. Ponadto postawiliśmy na rozwiązania operacyjne, które mają wpływ na lepszy komfort robienia zakupów, czyli szersze alejki, czy różne rodzaje wózków - wymieniał Mirosław Wawryszczuk.

Dodał, że pierwszy sklep Stokrotka w nowej koncepcji został otwarty we wrześniu br. w Dąbrowicy k. Lublina.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.