VI FRSiH: Wirtualne sklepy dają przewagę marketingową sieci

Autor: www.dlahandlu.pl 6 listopada 2013 12:48

VI FRSiH: Wirtualne sklepy dają przewagę marketingową sieci

- Z wielką uwagą śledzę projekt wirtualnego sklepu Frisco w warszawskim metrze. W ubiegłym roku wspólnie z siecią Piotr i Paweł zrealizowaliśmy podobne przedsięwzięcie w Poznaniu i z perspektywy czasu żałuję, że nie wybraliśmy właśnie Warszawy - powiedziała Kinga Szewczyk z Instytutu Logistyki i Magazynowania podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

- Poznański wirtualny sklep powstał głównie w celach badawczych, aby poznać na ile Polacy są gotowi na tego typu nieszablonowe formy zakupu i płatności. Widać na tym przykładzie jak wielka jest różnica pomiędzy Warszawą a resztą Polski - w stolicy ludzie są ciekawsi nowych technologii. W naszym przypadku mieliśmy do wykorzystania w Poznaniu 10 citylightów. Zanotowaliśmy kilkaset pobrań, ale tylko kilka transakcji doszło do skutku - przyznaje Kinga Szewczyk.

Jej zdaniem tego typu projekty są bardzo korzystne  dla sieci handlowych pod wzgledem marketingowo-wizerunkowym. Według panelistki, wirtualne sklepy byłyby bardzo dobry pomysłem w przypadku witryn sklepowych, gdy placówki są już zamknięte.

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,33

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.