Victoria's Secret zamknie 53 sklepy

Autor: dlahandlu.pl 18 lipca 2019 10:03

Wygląda na to, że czas świetności producenta luksusowej bielizny Victoria's Secret dobiegł końca. Sprzedaż spada od wielu miesięcy, firma przegrywa konkurencję ze sklepami internetowymi, a sama marka jest coraz gorzej postrzegana. Tylko w tym roku firma ma zamknąć 53 sklepy, w ubiegłym zamknęła ponad 30.

Miarą spadku popularności jest fakt, że pokazy bielizny tej słynnej marki znikną z telewizji. Jeszcze kilka lat temu było to ogromne wydarzenie medialne. W 2013 roku transmisję oglądało aż 10 milionów widzów.

Tymczasem jak podaje „Harper’s Bazaar”, zainteresowanie imprezą w Stanach Zjednoczonych spadło do tego stopnia, że firma L Brands (właściciel marki Victoria’s Secret) zdecydowała o zakończeniu relacjonowania pokazów w telewizji. Decyzja została podjęta na podstawie wyników oglądalności, z których wynika, że zainteresowanie pokazem w2018 roku spadło do zaledwie 3 milionów odbiorców.

Giełdowa wycena L.Brands spadła o połowę w ciągu ostatnich pięciu lat. Paul Lejuez, analityk Citigroup, obniżył w poniedziałek rekomendacje dla akcji L Brands z nastawienia „kupuj” do „neutralnego” i obniżył cenę docelową z 35 dolarów za akcję do 27 dolarów. W rozmowie z CCN Money stwierdził, że rekomendacja jest wyrazem obaw, że kierownictwo firmy „zbyt powoli wdraża znaczące zmiany”. Jego zdaniem firma nie nadąża za zmianami kulturowymi.

W największym uproszczeniu – w erze skandali związanych z wykorzystywaniem seksualnym i akcji #MeToo, reklamy Victoria’s Secret, dość – nazwijmy to – kuszące, wielu dotychczasowym klientom (a właściwie klientkom) tej marki wydawały cię nie na miejscu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    6,03

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6540
Ilość aktualnych ofert: 272761

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.