Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

VII FRiSH: Lotte Wedel stawia na rozwój numeryczny sieci pijalni czekolady

Autor: portalspozywczy.pl 17 października 2014 10:50

VII FRiSH: Lotte Wedel stawia na rozwój numeryczny sieci pijalni czekolady

Plany rozwoju sieci Pijalni Czekolady E.Wedel są bardzo ambitne. Jest to jeden ze strategicznych dla nas tematów. Od kilku miesięcy jesteśmy właścicielami sieci, a więc sami będziemy rozwijać ten koncept. Przede wszystkim zamierzamy stawiać na rozwój numeryczny sieci - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu w Lotte Wedel.

Przypomnijmy, Lotte Wedel pod koniec maja 2014 r. kupił Pijalnie Czekolady E.Wedel od krakowskiej spółki EBS. Przejętych zostało łącznie 19 punktów własnych i 6 franczyzowych. Sieć pijalni pod wodzą nowego właściciela ma rozwijać się szybciej, niż pod poprzednimi sterami.

Oprócz rozwoju numerycznego (mówi się o wzroście sieci do 70 punktów w ciągu pięciu lat), Lotte Wedel zamierza stworzyć nową koncepcję marketingową dla swoich pijalni czekolady. - Planem jest stworzenie sieci, która będzie doświadczeniem Wedla dla naszych konsumentów, czyli w jakiś sposób będzie korespondować z jednej strony trochę z naszym mainstreamowym portfolio podstawowym, które jest w sklepach, ale nie tylko, dlatego że pijalnie są konceptem premium. Chcemy, żeby to nie było dla konsumentów doświadczenie stricte z naszymi produktami podstawowymi, ale żeby było to dla nich doświadczenie ze światem czekolady - zapowiada Herman.

Docelowo Pijalnie Czekolady E.Wedel mogą powstać nawet w każdym byłym mieście wojewódzkim. Niedawno otwarta została nowa placówka sieci, na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Jak zdradza Herman, Lotte Wedel dostaje cały czas dużo propozycji otwarcia pijalni w różnych miastach i centrach handlowych, natomiast firma na razie znajduje się jeszcze w fazie przejmowania całego biznesu.

- Cały czas jesteśmy w kontakcie z poprzednim właścicielem. Jesteśmy w momencie transferu tego biznesu. W tej chwili koncentrujemy się na podstawowym zabezpieczeniu pijalni, natomiast wejście w drugi etap, czyli w inwestycje, we wprowadzanie naszych konceptów, nastąpi dopiero za chwilę. Ten drugi etap rozpocznie się od przyszłego roku - zapowiedział podczas FRSiH dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.