Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

VII FRSiH: W Polsce pojawia się miejsce na nową sieć dyskontową

www.portalspozywczy.pl 20 października 2014 10:39

Zważywszy na ewolucję Biedronki i Lidla, w Polsce pojawia się miejsce na nową sieć dyskontową - mówił podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu Piotr Grauer, dyrektor KPMG Polska.

- Jeszcze parę lat temu każdy traktował Biedronkę jak sieć dyskontową i wszyscy się dziwili, czemu przestawała być twardym dyskontem. Dzisiaj już nim w praktyce nie jest, poza tym, że ma szeroką półkę marki własnej. Potem wszyscy patrzyliśmy na Lidla, który też zaczął ewoluować z sukcesem w ciekawym kierunku. Z tego punktu widzenia, wydaje się, że pojawia się miejsce na twardy dyskont, bo dzisiaj takiego twardego dyskontu w zasadzie nie ma, poza siecią Aldi - komentował Grauer.

Jak zauważył dyrektor KPMG, ewentualne pojawienie się nowego gracza w formacie dyskontów oznacza, że nakłady inwestycyjne na ten cel musiałyby być gigantyczne. Nie wiadomo także, czy format ten wpasuje się w zmieniające się oczekiwania polskiego konsumenta.

- Spośród sieci obecnych w Polsce, nikt nie kwapi się do testowania tego rozwiązania. Mimo wszystko w pierwszej kolejności spodziewałbym się właśnie ruchu ze strony któregoś z dużych podmiotów już obecnych w kraju, który zacznie pilotażowo prowadzić placówkę dyskontową - prognozował Grauer.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Klient 2014-10-20 14:30:23

    To zupełnie oczywiste, że hard discount zrobiłby w Polsce furorę!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,50

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.