VIII FRSiH: Kluczem do sukcesu w e-commerce jest zmiana mentalności zarządu sieci

Autor: www.dlahandlu.pl 5 listopada 2015 15:27

Zdaniem Kingi Szewczyk, specjalisty ds. e-commerce, z Instytutu Logistyki i Magazynowania dużym sieciom o wiele ciężej jest dostosować do zmieniającego się konsumenta, niż małym podmiotom. - Zmiana torów działania dla dużych spółek jest bardzo trudna np. przestawienie się na mobilność. Kluczem do sukcesu jest zmiana mentalności zarządu firm np. myślenia, że Polacy nie będą kupować świeżej żywność przez internet - wyjaśnia specjalistka.

Osoby zarządzające często kierują się własnymi doświadczeniami zakupowymi i na tej podstawie formują sposób działania firmy– zauważa specjalistka.

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, prezentacji, wystąpień ekspertów, wieczorna gala z wręczeniem prestiżowych nagród „Rynku Spożywczego” i certyfikatów „Dobry Produkt’ oraz szereg mniej lub bardziej formalnych spotkań.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.