Vipera Cosmetics wdrożyła program lojalnościowy TapOn

Autor: dlahandlu.pl 6 maja 2015 09:30

Producent kosmetyków kolorowych Vipera Cosmetics wdrożyła program lojalnościowy i promocje przy użyciu telefonów komórkowych w systemie TapOn.

Wszystkie stoiska firmowe Vipera zostały wyposażone w tablety, na których są wyświetlane informacje o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych. Zbliżenie do tabletu telefonu komórkowego z uruchomioną aplikacją TapOn, powoduje, że urządzenia komunikują się i naliczają punkty w programie lojalnościowym lub umożliwiają ich wymianę na nagrody.

TapOn, którego właścicielem jest firma Profit Network, pozwala otrzymywać wiadomości o akcjach specjalnych i zdobywać punkty za dodatkowe aktywności, np. polecenie danej usługi w serwisach social media, wypełnienie ankiety czy samo odwiedzenie stoiska Vipera Cosmetics w centrum handlowym. - Wymierną zaletą systemu jest możliwość pozostawania w stałym kontakcie z klientami i dostęp do funkcji analitycznych – powiedział Michał Filipek, twórca TapOn. System pozwala m.in. automatycznie oszacować rentowność promocji oraz prowadzić badania opinii, które trafiają bezpośrednio na komórki konsumentów – dodaje Filipek.

Stoiska Vipera Cosmetics można znaleźć w centrach handlowych zlokalizowanych w wielu miastach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Lublinie czy Wrocławiu.

Aplikacja mobilna jest dostępna na wszystkie telefony z systemami Android, iOS (iPhone) oraz Windows Phone.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,63

  • Śr

    4,16

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.