Visa i detaliści we wspólnym programie lojalnościowo-rabatowym

Autor: dlahandlu.pl 17 listopada 2015 12:05

Rusza nowy program Visy, bazujący na analizie zachowań zakupowych klientów i dostosowujący rabaty u detalistów, biorących udział w programie, do preferencji konsumentów.

Użytkownicy kart Visa mogą korzystać z nowej usługi Visa Oferty poprzez stronę www.visaoferty.pl oraz aplikację mobilną. Po zarejestrowaniu karty Visa w programie, jego uczestnicy otrzumują raz w tygodniu oferty, bazujące na ich zwyczajach zakupowych, przygotowane za zgodą użytkownika karty. Uczestnik programu otrzyma oferty zarówno dotyczące sklepów stacjonarnych, jak i internetowych. W programie Visa Oferty uczestniczą detaliści z różnych branż, w tym Adidas, Hilton, Intersport, Multikino, North Fish, Reebok, PLL LOT, Starbucks,Telepizza, W. Kruk, Vistula czy Wólczanka. Oferty oraz partnerzy programu będą się zmieniać, a ich liczba będzie rosła wraz z rozwojem usługi. Zwrot równowartości zaproponowanego u danego detalisty rabatu następuje bezpośrednio na rachunek karty zarejestrowanej w programie. Użytkownicy kart Visa mają wgląd do swoich ofert i dodatkowo mogą tam też odszukać oferty dostępne w pobliżu miejsca, w którym akurat się znajdują. Do skorzystania z oferty wystarczy jej wyświetlenie i zapłacenie kartą zarejestrowaną w programie, bez konieczności dodatkowego wysyłania SMS-ów, e-maili czy drukowania kuponów. Wyjątek stanowią niektóre oferty dostępne online, które należy dodatkowo aktywować. O każdorazowym zwrocie pieniędzy użytkownik programu zostanie poinformowany poprzez wiadomość e-mail, a historię zwrotów oraz łączną kwotę odzyskanych pieniędzy będzie mógł sprawdzić po zalogowaniu się do Visa Oferty. 

Analizowanie zwyczajów zakupowych jest możliwe dzięki temu, że dane o płatnościach Visa w Polsce są na dużą skalę przetwarzane przez europejską platformę rozliczeniową Visa Europe. - Analiza zwyczajów zakupowych umożliwia detalistom tworzenie atrakcyjnych, lepiej dopasowanych ofert dla użytkowników kart Visa – wyjaśnia Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

17 listopada br., rozpoczyna się również kampania reklamowa zachęcająca użytkowników kart Visa do uczestnictwa w programie Visa Oferty. Pierwszy etap działań marketingowych będzie skoncentrowany na kampanii w Internecie, w tym w mediach społecznościowych, m.in. w serwisach Facebook, YouTube oraz Twitter (@VisaEurope_PL). Wszystkie działania marketingowe będą skierowane również do użytkowników urządzeń mobilnych. Materiały reklamowe do komunikacji ze swoimi klientami otrzymały także banki-wydawcy kart Visa.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 549754

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.