Visa zamierza rozwijać program Visa Oferta z partnerami detalicznymi

Autor: dlahandlu.pl 17 grudnia 2015 12:57

Uruchomiony w listopadzie br. program Visa Oferty, który profiluje oferty pod kątem zwyczajów zakupowych klientów, płacących kartami Visa spełnił pokładane w nim nadzieje. Firma zamierza rozwijać tę usługę.

Aby uzyskać dostęp do ofert promocyjnych zarówno online, jak i w tradycyjnych kanałach, należy płacić kartą Visa oraz podać adres e-mail. Detaliści mogą dostosowywać oferty do zwyczajów zakupowych uczestników programu i kierować je do konkretnych grup odbiorców. Analizę danych o płatnościach dokonywanych kartami zarejestrowanymi w programie zapewnia europejska platforma rozliczeniowa Visa Europe.

Aktualnie do użytkowników platformy są kierowane oferty – według kryteriów przyjętych przez poszczególnych detalistów – m.in. takich marek jak Adidas, Hilton, North Fish, Multikino, OpenCard, Pizzaportal.pl, Reebok, PLL LOT, Starbucks czy W. Kruk. Oferty oraz partnerzy programu będą się zmieniać, natomiast ich liczba będzie rosła wraz z rozwojem usługi. 

Na przestrzeni ostatnich trzech lat Visa przeprowadziła kampanie promocyjne z największymi sieciami w kraju, w tym promocje upominkowe z Carrefourem i BP czy zrealizowana w tym roku promocja z Biedronką i PKN ORLEN. Według badań, w ramach promocji, po dokonaniu płatności w Biedronce i PKN ORLEN średnio 51 proc. klientów skorzystało z ofert u innych partnerów promocji. Visa regularnie współpracuje także z e-detalistami, m.in. z Allegro. 

Według danych Visa Europe w III kwartale bieżącego roku liczba krajowych płatności dokonanych polskimi kartami Visa zwiększyła się o 44,5% w stosunku do tego samego okresu rok wcześniej, na co miały m.in. wpływ kampanie promujące płacenie kartami.

Jak wynika z raportu Visa nt. przyszłości handlu detalicznego, Polska jest w Europie jednym z krajów najlepiej przygotowanych na przyjęcie nowych technologii w handlu i zaspokojenie zapotrzebowania klientów na nowoczesne, bardziej spersonalizowane doświadczenia zakupowe.
Według analiz przygotowanych na zlecenie Visa wśród głównych trendów kształtujących przyszłość handlu detalicznego należy wyróżnić: oczekiwanie przez konsumentów spersonalizowanego doświadczenia zakupowego na każdym etapie relacji z marką, rosnące zapotrzebowanie użytkowników na wykorzystanie mediów społecznościowych w procesie zakupowym, a także potencjał technologii mobilnej do wypełnienia luki pomiędzy handlem internetowym i stacjonarnym.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,03

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7997

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 560100

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.