ViVio: Konsumenci kształtują rynek superfoods

Autor: dlahandlu.pl 12 lutego 2019 09:49

- Rynek superfoods zaczyna kształtować coraz większa świadomość ludzi. Większa wiedza klienta w zakresie żywienia powoduje, że musimy stawiać sobie coraz wyższe cele, aby spełnić duże wymagania - mówi właściciel marki ViVio, Radosław Witek.

- Ciągle najlepszą sprzedażą cieszą się bakalie i produkty szeroko pojęte jako zdrowa żywność, czyli nasiona, mąki i superfood. Dodatkowo coraz więcej zwolenników zyskują dania gotowe. Zaczynamy zauważać również wzrost zainteresowania produktami ekologicznymi, choć w tej dziedzinie jest jeszcze sporo do zrobienia, aby uświadomić Polaków czym różni się produkt ekologiczny
od konwencjonalnego - mówi Radosław Witek.

Właściciel marki ViVio zaznacza, że rok 2018 był dla firmy bardzo dobry. - Zanotowaliśmy ogromne wzrosty sprzedaży – 2017 rok to 4 mln zł obrotu, a 2018 aż 18 mln zł obrotu. Zmienia się powoli podejście klientów do zdrowej żywności. Coraz większą wartość ma jakość produktów, a nie tylko cena. Klienci zaczynają wybierać produkty świadomie, wiedzą jak je stosować. W minionym roku sięgało po nasze produkty również coraz więcej klientów zagranicznych, m.in. z Rumunii, Niemiec, Anglii, Hiszpanii, Włoch, Izraela, Rosji, Ukrainy, Chorwacji, Czech. Mamy sporo produktów TOP-owych, ale najlepszym z nich jest organiczny sok z aloesu wyciskany bezpośrednio z liści pozbawiony konserwantów. Jest to bardzo wysokiej jakości sok, który importujemy z Hiszpanii. Również bardzo dobrze rynek przyjął nasze hummusy, pasztety sojowe i inne produkty z linii dla wegan. Na pewno będziemy obserwować ten segment rynku i wprowadzać kolejne nowości do oferty - wyjaśnia Radosław Witek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8047
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.