Vobis stawia na omnichannel, by podwoić obroty

Autor: dlahandlu.pl/pr 14 sierpnia 2017 13:07

Vobis stawia na omnichannel, by podwoić obroty fot. materiały prasowe

Marka Vobis, specjalizująca się w sprzedaży komputerów, urządzeń mobilnych, sprzętu RTV i AGD, obchodzi w tym roku 25-lecie swojego istnienia. Z tej okazji wdraża nową, kompleksową strategię maksymalizacji sprzedaży. Vobis stawia na spójność działań online i offline, maksymalizację konwersji w e-sklepie, a także zmianę sposobu zarządzania sklepami partnerskimi.

 – Wraz z obchodem 25-lecia istnienia planujemy wdrożyć strategię maksymalizacji sprzedaży opartej na trzech głównych filarach: szerokiej ofercie produktowej, budowaniu user experience i spersonalizowanemu dotarciu do klienta. Do końca 2017 r. planujemy też przekształcenie 3 sklepów partnerskich w sklepy agencyjne, aby wspomniana strategia mogła być realizowana w formie omnichannel, z zachowaniem spójności w kanałach e-commerce i retail - mówi Łukasz Dybka, dyrektor działu e-commerce i sprzedaży detalicznej w kanale Vobis. Nowo przyjęta strategia ma mieć wyraźny wpływ na wyniki finansowe Vobis. Marka przewiduje, że dzięki niej dwukrotnie zwiększy swoje obroty.

Vobis rozpoczął działalność e-commerce w 2006 r., kiedy to został uruchomiony sklep internetowy pod domeną „Vobis.pl”. W celu realizacji nowej strategii sprzedaży, strona sklepu uległa przeprojektowaniu,  aby wraz z nowym wyglądem zyskać dodatkowe funkcjonalności. – Przewidujemy, że zastosowanie technologii RWD (ang. Responsive Web Design) przy projektowaniu strony będzie skutkować ok. dwukrotnym wzrostem współczynnika konwersji. Zakładamy, że do końca 2017 r. zmiany w kanale e-commerce przyniosą ok. 10-krotny wzrost aktywnych indeksów – mówi Łukasz Dybka z Vobis. Oprócz wdrożenia RWD marka chce podnieść współczynnik konwersji swojego sklepu internetowego poprzez zastosowanie mechanizmów automatyzacji marketingu oraz mocniejszą personalizację rekomendacji produktowych.

Vobis to jedna z najstarszych i najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku polskim, która od 25 lat zajmuje się sprzedażą produktów z kategorii m.in. komputery, urządzenia mobilne, sprzęt RTV oraz AGD. Marka Vobis prowadzi również sprzedaż stacjonarną w sklepach partnerskich sieci Vobis Partner.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.