Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

W 2013 r. Bać-Pol chce zrealizować przychody na poziomie nie mniejszym niż 2 mld zł

www.portalspozywczy.pl 5 lutego 2013 11:08

Rzeszowska Grupa Kapitałowa Bać-Pol, chce w 2013 r. przyspieszyć rozwój i jak deklaruje prezes firmy Leszek Bać „stać się wyraźnym wiceliderem rynku w kanale tradycyjnym dystrybucji".

- Sądzę, że w 2013 konsolidacja kanału tradycyjnego wejdzie w decydującą fazę. Wykrystalizuje się wicelider rynku w kanale tradycyjnym, bo pozycja Eurocashu jako lidera pozostaje niezagrożona - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Leszek Bać, prezes zarządu Bać-Pol SA.

- Mijający rok obfitował w wiele wydarzeń na rynku dystrybucji artykułów spożywczych. Konsolidacja głównych graczy, zniknięcie dużego dystrybutora i znanej sieci detalicznej. Pogłębiały się również zmiany w zakresie preferencji zakupowych konsumentów, co spowodowało, że coraz szybciej rozwijają się sklepy dyskontowe, a także supermarkety - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Leszek Bać, prezes zarządu Bać-Pol SA.

- Sądzę, że w 2013 konsolidacja kanału tradycyjnego wejdzie w decydującą fazę. Wykrystalizuje się wicelider rynku w kanale tradycyjnym, bo pozycja Eurocashu jako lidera pozostaje niezagrożona - dodaje.

Według prezesa Bać-Polu, to może być trudny rok dla branży, jednocześnie uważa, że jego firma da sobie radę i zanotuje znaczny wzrost przychodów. - Istnieją obawy o spadek popytu konsumenckiego. Jednak zakładamy, że ze względu na obserwowane zmiany preferencji konsumentów - skierowanie się między innymi w kierunku supermarketów - ewentualny spadek popytu nie obejmie rynku tradycyjnego, w szczególności supermarketów - mówi Leszek Bać.

Dodając, że w roku 2013 Bać-Pol chce zrealizować przychody na poziomie nie mniejszym niż 2 mld zł. - Tym samym chcemy stać się wyraźnym wiceliderem rynku w kanale tradycyjnym dystrybucji.

Firma ma także opracowaną strategię inwestycyjną na najbliższe lata. - Do stworzenia optymalnego dla naszych potrzeb systemu logistycznego chcemy docelowo otworzyć trzy duże centra dystrybucyjne oraz kilkanaście mniejszych oddziałów głównie z formule cash&carry. Część tego planu uda się z pewnością zrealizować już w 2013 roku - wyjaśnia Leszek Bać. Koszt planowanych inwestycji szacowany jest na ok. 30 mln zł.

Duży nacisk Grupa położy na rozwój partnerskich sieci detalicznych. - W przyszłym roku planujemy otwierać jeden sklep SPAR w tygodniu, więc sieć SPAR ma się powiększyć o kolejne 54 punkty i liczyć minimum 170 sklepów. Jeśli chodzi o sieć Słoneczko, to chcemy podwoić liczbę sklepów, czyli otworzyć kolejne 175 punktów. To oznacza, że w zintegrowanych z nami sieciach na koniec 2013 roku powinno funkcjonować ponad 500 punktów detalicznych - wylicza prezes Bać-Polu.

Jak deklaruje Leszek Bać, docelowo spółka chce być liderem zintegrowanego systemu dystrybucji detalicznej opartego na sieciach franczyzowych. - Zakładamy, że w ramach naszej grupy będzie funkcjonowało minimum 1000 sklepów SPAR, 1500 placówek Słoneczko oraz nie mniej niż 1500 sklepów pod innymi markami zarządzanymi przez zintegrowanych z nami operatorów franczyzowych - podsumowuje plany prezes rzeszowskiego dystrybutora.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,11

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.