Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

W 2013 roku SIX Payment Services obsłużył 1,195 mld transakcji kartami płatniczymi

Autor: SIX Payment Services 14 stycznia 2014 09:39

SIX Payment Services przedstawił prognozy na 2014 r. na rynku płatności bezgotówkowych. Wzrośnie znaczenie handlu detalicznego online, outsourcingu w sektorze bankowym i dogodnych form płatności, co z kolei zwiększy potencjał rynku dla dostawców usług płatniczych. Jednolity obszar płatności w euro (SEPA), zmieniające się potrzeby konsumentów i możliwe zmiany legislacyjne sprawią, że sprzedawcy online i dostawcy usług płatniczych będą również zobowiązani do wykazania się elastycznością. Ci, którzy są na bieżąco z najnowszymi osiągnięciami mogą skorzystać z nowych trendów, jak płatności między osobami fizycznymi peer-to-peer, mikropłatności, czy powtarzalne zakupy (subscription commerce).

W najbardziej udanym dniu zakupów w roku, 23 grudnia 2013 r., SIX odnotował 5,3 mln transakcji o wartości 420 mln euro. Natomiast 21 grudnia późnym popołudniem liczba transakcji osiągała 13 tys. na minutę. Wolumen transakcji w 2013 roku wyniósł około 100 mld euro; handel w sklepach fizycznych stanowił największą część tej kwoty, na drugim miejscu uplasował się rynek e-commerce.

Krokiem milowym dla SIX Payment Services w 2013 r. było kupienie od banków austriackich PayLi-fe GmbH - lidera austriackiego rynku płatności bezgotówkowych. Dokonując tej akwizycji, spółka była w stanie niemal podwoić swoje portfolio handlowe. Aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, w minionym roku SIX wprowadził połączoną kartę kredytową i debetową dla belgijskiego Banca Monte Paschi Belgio. Rozwiązanie to dostało wyróżnienie FSTech Award 2013.

- W 2014 r. będziemy starać się, aby proces płat-ności, dla którego istnieje coraz większa liczba opcji, był tak prosty, jak to możliwe. Będziemy wspierać naszych klientów w zaspokajaniu potrzeb konsumentów pod względem elastyczności, wygody i bezpieczeństwa podczas dokonywania płatności - powiedział Niklaus Santschi, prezes SIX Payment Services.

SIX spodziewa się, że liczba transakcji dokonanych w zeszłym roku po raz kolejny zostanie znacznie przekroczona w 2014 r.

Trendy na rynku płatności w nadchodzącym roku:

• Płatności P2P za pośrednictwem mobilne-go portfela
Do efektywnego startu, alternatywne metody płatności wymagają osiągnięcia określonej licz-by użytkowników. Rynek dojrzał do płatności mobilnych. Przykładem jest mobilny portfel, który zyskuje popularność na rynku płatności. Płatności peer-to-peer, tj. rozwiązania do bezpośredniego elektronicznego przesyłania kwot pieniężnych do innych osób, coraz częściej są zintegrowane. W 2014 r. kolejne start-upy wejdą na rynek i zaoferują swoje rozwiązania dostawcom usług płatniczych. Uniwersalnym wyzwaniem będzie zapewnienie bezpieczeństwa danych nabywcy: transakcje mobilne muszą również spełniać standard bezpieczeństwa danych PCI DSS.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,98

  • Śr

    7,93

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.