Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

W 2014 r. przybyło 27 sklepów pod marką Coccodrillo

Autor: pr 7 stycznia 2015 12:56

Liczba placówek handlowych (własnych i franczyzowych) właściciela marki Coccodrillo liczy w kraju 214 placówek, co oznacza wzrost o 27 sklepów. Na całym świecie sieć sklepów dystrybutora i producenta odzieży dziecięcej pod koniec grudnia liczyła 364 placówek czyli o 6 proc. więcej niż w 2013 r. (342).

CDRL, właściciel marki Coccodrillo ma mocną pozycję w Europie Środkowej, a jego sklepy działają na czterech kontynentach, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii.

- Kończymy bardzo udany rok dla CDRL i marki Coccodrillo. W Polsce nasza sieć zwiększyła się o 27 sklepów i chcemy podtrzymać to tempo rozwoju również w przyszłym roku. Pracujemy też nad ekspansją zagraniczną i obserwujemy kolejne rynki na których chcemy być obecni - powiedział prezes CDRL Marek Dworczak.
W skład polskiej sieci handlowej wchodzi obecnie 79 sklepów własnych i 135 sklepów agencyjnych. W Unii Europejskiej spółka ma łącznie (wliczając Polskę) 80 sklepów własnych , 187 agencyjnych oraz 72 sklepy typu „shop in shop". Poza UE działają 22 sklepy pod marką Coccodrillo i 3 sklepy typu „shop in shop".

Spółka planuje m.in. dalszą rozbudowę sieci sprzedaży a także rozwój sklepu internetowego i inwestycje w logistykę. Bardzo ważnym wydarzeniem przyszłego roku, będzie uruchomienie nowej wersji sklepu internetowego, dzięki któremu CDRL będzie mogło prowadzić sprzedaż praktycznie w całej Europie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8660

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 555168

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.