W 2015 roku sieci H&M przybyło 14 sklepów w Polsce

Property News 8 marca 2016 13:34

W 2015 roku sieci H&M przybyło 14 sklepów w Polsce

W 2015 roku na terenie Polski H&M sprzedało towary za około 4,5 mld koron szwedzkich. W 2014 roku było to odpowiednio 3,7 mld. Oznacza to wzrost o 17 proc., a po uwzględnieniu wahań kursów, 13 proc. w walucie lokalnej.

Przez rok sieć sprzedaży powiększyła się o ponad 10 proc. Otwarto 15 placówek przy jednym lokalu zamkniętym. Na koniec 2015 roku w Polsce działały 154 sklepy H&M.

Dla porównania, na dużych rynkach (czyli takich, gdzie istnieje ponad 100 sklepów H&M), wzrost sprzedaży wyniósł m.in. 45 proc. w USA (ze względu na umocnienie dolara - w walucie lokalnej wzrost o 18 proc. przy większej o 14 proc. sieci sprzedaży), 21 proc. we Włoszech (w walucie lokalnej - wzrost o 17 proc. przy sieci sprzedaży większej o 12 proc.) czy 41 proc. w Chinach (w walucie lokalnej o 16 proc. przy rozwoju sieci sprzedaży o 24 proc.).

Jeśli chodzi o przychody firmy wyrażone w koronach szwedzkich, Polska przeskoczyła w stosunku do 2014 roku Belgię. Większymi pod tym względem rynkami są: Szwecja, Norwegia, Dania, Wielka Brytania, Szwajcaria, Niemcy, Holandia, Austria, Francja, USA, Hiszpania, Włochy i Chiny. Za naszym krajem plasuje się 35 innych rynków na których obecna jest H&M.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,44

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.