Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

W 2015 roku Stokrotka otworzyła 16 sklepów i zamknęła 4 placówki

Autor: dlahandlu.pl 28 sierpnia 2015 21:31


Segment detaliczny Stokrotka na koniec I półrocza 2015 roku tworzy łącznie 264 sklepy detaliczne. W II kwartale 2015 roku otwarto 7 sklepów, zaś 2 sklepy zostały zamknięte. Narastająco w 2015 roku Stokrotka otworzyła 16 sklepów i zamknęła 4 sklepy.

W 2015 roku segment detaliczny intensywnie rozwija sieć detaliczną. Do dnia publikacji niniejszego sprawozdania (tj. 28 sierpnia) zostało otwarte jeszcze 25 nowych sklepów. 

Sprzedaż towarów w Stokrotce w I półroczu 2015 wyniosła 856,5 tys. zł wobec 900,9 tys. zł w I półroczu 2014 roku.

W II kwartale 2015 roku spółka Stokrotka Sp. z o.o. kontynuowała procesy optymalizowania własnej logistyki - podała Emperia.

Spółka nadal zamierza pracować nad poprawą efektywności logistyki w następnych okresach poprzez: wzrost wydajności pracowników logistyki, rozłożenie kosztów stałych na większą ilość dystrybuowanego towaru, wzrost efektywności transportu, ograniczenie strat towarowych oraz uruchomienie Centrum Dystrybucyjnego o powierzchni 6 tys. mkw w Lublinie na przełomie 2015/2016 roku.

Poziom zrealizowanej marży handlowej brutto od początku wdrażania własnej logistyki istotnie wzrósł, II kwartale 2015 roku osiągnął poziom 28,90 proc. i był o 0,24 proc. wyższy niż w II kwartale 2014 roku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,58

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.