Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

W 2016 roku sieć Biedronki może liczyć 3,2 tys. sklepów

Autor: portalspozywczy.pl / www.dlahandlu.pl 22 kwietnia 2013 16:02

Espirito Santo prognozuje, że w 2014 roku sprzedaż Biedronki LfL wzrośnie o 8,0 proc., w 2015 roku - o 7,7 proc., a w 2016 roku - o 7,8 proc.

Sieć może zwiększać liczbę sklepów w najbliższych czterech latach średniorocznie o 11,4 proc. i w 2016 roku może mieć 3.275 sklepów wobec 2.125 na koniec 2012 roku. W 2013 roku liczba sklepów Biedronki może wynieść 2.405, w 2014 roku - 2.720, a w 2015 roku może przekroczyć zakładne wcześniej przez spółkę 3.000 sklepów, osiągając 3.040.

Jak już pisaliśmy, analitycy Banku Espirito Santo uznali, że Biedronka osiągnęła na polskim rynku w ciągu ostatnich 5 lat dużą przewagę w kontekście skali, wielkości sieci sprzedaży i rentowności, które dla konkurentów stały się trudne do osiągnięcia. - W ciągu ostatnich 5 lat udział firmy w rynku zwiększył się z o 10 punktów procentowych do 16,5 proc. w 2012 roku. Dodatkowo bank widzi przed siecią duże pole rozwoju w związku z rozwojem sklepów blisko domu oraz przyzwyczajeniem polskich klientów do częstego robienia zakupów (kilka razy w tygodniu.) - czytamy w raporcie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,74

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.