W 2017 roku Biedronka wprowadziła do oferty 190 nowych produktów marek własnych

www.portalspozywczy.pl 3 lipca 2018 10:45

- Marki własne są obecnie pełnoprawnymi uczestnikami rynku, a nawet zaczynają wyznaczać trendy na rynku. Budują nowe kategorie, a także odpowiadają na potrzeby żywieniowe coraz bardziej wymagających konsumentów. Większość z nich powstaje we współpracy z krajowymi producentami i odznacza się unikalnym połączeniem wysokiej jakości i atrakcyjnej ceny - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska.

- Aby było ono możliwe do osiągnięcia, od naszych strategicznych partnerów wymagamy: najwyższego poziomu nakładów rozwojowych, kreatywności, nowych pomysłów i szybkiego wdrażania. Ciągle też ulepszamy produkty marek własnych poprzez przeformułowanie ich składu. Tu szczególnie podkreślić należy wysiłki podjęte przez naszą sieć w celu zastąpienia lub usunięcia oleju palmowego ze składu niektórych produktów w celu poprawy ich profilu żywieniowego czy zwiększenie kontroli składników pod kątem obecności GMO. Dbamy także, by utrzymać nadane naszym produktom certyfikaty w zakresie jakości i bezpieczeństwa żywności - dodaje.

Podkreśla, że w Biedronce marki własne obecne są we wszystkich kategoriach produktowych.

- W 2017 roku wprowadziliśmy do oferty sieci Biedronka 190 nowych produktów marek własnych. Są to artykuły, które odpowiadają na potrzeby coraz bardziej wymagających polskich klientów i obrazują aktualne trendy konsumenckie - mówi Michał Gontarz.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,33

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7898

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.