Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

W 9 miesięcy Grupie Dixy w Rosji przybyło 66 placówek, LfL w górę o 6,5 proc.

Autor: dlahandlu.pl 12 października 2016 13:45

Jak wynika z raportu za 9 miesięcy 2016 roku rosyjskiej Dixy Group, gdzie szefem w 2016 roku został Pedro Pereira da Silva, firma była w stanie uruchomić 66 sklepów netto (111 otwarć i 45 likwidacji). W ciągu 9 miesięcy 2015 roku sieci przybyło 408 placówek, czyli o 342 więcej niż obecnie.

W 3 kw. przyrost placówek wyniósł 16, wobec 137 w 3 kw. 2015 roku.

W 9 miesięcy sprzedaż LfL wzrosła o 6,5 proc. (wobec 3,8 proc. w 9 miesięcy 2015 roku ), z czego 2,9 proc. pochodzi ze zwiększonej odwiedzalności, a 3,5 proc. z wyższej wartości koszyka zakupowego. Sprzedaż w tym czasie wzrosła o 18 proc. rdr. i wyniosła 233 mld rubli.

Na koniec września 2016 roku powierzchnia sprzedaży Grupy wzrosła o 8 proc. rdr. 

Na koniec września do Grupy należało 2,774 sklepy, z czego 2,621 pod szyldem DIXY, 114 z logo
Victoria, 1 hala cash and carry oraz 39 kompaktowych hipermarketów MegaMart i MiniMart.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.