Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

W ciągu ośmiu lat płatności telefonami zastąpią karty kredytowe i debetowe

Autor: pr, dlahandlu.pl 26 sierpnia 2013 12:31

W ciągu ośmiu lat płatności telefonami zastąpią karty kredytowe i debetowe

W ciągu ostatnich 5-10 lat znacząco zmieniło się podejście konsumentów i firm do płatności bezgotówkowych. W coraz większym stopniu stawiamy dziś na wygodę, szybkość i bezpieczeństwo transakcji. Na tę postawę wpłynęło szereg czynników, które można ująć w trzech kategoriach: kryzys finansowy, regulacje i technologia. W rezultacie gotówka jest coraz częściej wypierana przez innowacyjne, cyfrowe kanały płatności - mówi Paweł Markowski z Six Payment Services.

Co ważne: zmiany, jakie obserwujemy dziś na rynku płatności bezgotówkowych są podyktowane oczekiwaniami klientów. Nowe pokolenie klientów banków oczekuje produktów takich jak płatności online i bankowość mobilna. Rada ds. Płatności w Wielkiej Brytanii przewiduje, że w ciągu najbliższych ośmiu lat płatności dokonywane za pośrednictwem telefonów komórkowych zastąpią te realizowane dotychczas przy użyciu kart kredytowych i debetowych. Aby budować lojalność klientów, banki wprowadzają więc nowe technologie i standardy bezpieczeństwa - dodaje Paweł Markowski.

Sprzedawcy z rynku horeca także podążają za nowymi standardami płatności. Coraz powszechniejsza digitalizacja i wszechobecność smartfonów sprawiają, że stawiają oni dziś na e-commerce, płatności zbliżeniowe czy innowacyjne usługi jak DCC (Dynamic Currency Conversion), umożliwiającą klientom z zagranicy płatność w rodzimej walucie. Obustronnych korzyści z wdrażania nowych standardów i technologii jest wiele: oprócz redukcji nakładu pracy, wynikającej z obrotu gotówką, eliminujemy również ryzyko kradzieży lub pomyłki szczególnie w sytuacji, gdy restaurator przyjmuje płatności w różnych walutach. Dostępność płatności kartą podnosi prestiż restauracji, zapewnia wygodę klienta oraz bezpieczeństwo transakcji. Klienci wyposażeni w smartfony, tablety i karty płatnicze oczekują, iż zostanie to zauważone i docenione przez sprzedawcę, którzy otrzymują w zamian możliwości generowania wyższych obrotów - uważa Paweł Markowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • niewiem 2013-09-03 14:05:26

    jak euro wprowadzą to zobaczą płatności telefonami jak świnia niebo.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.