W e-sklepach wzrasta sprzedaż artykułów świeżych

Autor: Polskie Radio 20 lutego 2017 09:07

- Cały czas sprzedają się tzw. artykuły ciężkie, czyli wody, mleka, czyli rzeczy, które zajmują zarówno dużo miejsca, jak i przede wszystkim są ciężkie w doniesieniu do domu. Ciekawe jest to, że wzrasta sprzedaż artykułów świeżych, owoców, warzyw. Niektóre sklepy podają, że nawet w 75 proc. koszyków znajdują się produkty świeże – mówi Kinga Szewczyk z Brandbank Polska w Polskim Radiu.

Niemal co czwarty obywatel Unii Europejskiej w ciągu minionego roku kupił żywność w sieci. Szacuje się, że w 2020 roku wartość sprzedaży produktów spożywczych w internecie w Polsce wyniesie 2,5 mld zł. 

85 proc. badanych decyduje się na zakupy w sieci głównie ze względu na wygodę.

- Nie lubimy chodzić po marketach i spędzać tam wielu godzin. Przekładamy ten czas na inne atrakcje. Sklepy internetowe starają się podążać za tymi trendami. Robią promocje, wprowadzają różne oferty, pojawiają się aplikacje mobilne, które mają ułatwić konsumentom robienie zakupów – wylicza ekspertka

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,98

  • Śr

    8,49

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7626

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.