W galeriach i centrach handlowych pojawi się wiele nowych marek

Property News 2 listopada 2017 12:35

Concept2.0 we współpracy z IMV Polska planuje wprowadzić na polski rynek nowe brandy i koncepty. Celem ekspansji będą parki handlowe oraz małe i średniej wielkości galerie.

Partnerem strategicznym polskiej spółki jest Concept2.0 GmbH z Niemiec, która przygotowuje niemieckie sieci do ekspansji w Polsce.

- Naszym wspólnym celem jest realizacja trwałego rozwoju niemieckich marek na rynku środkowoeuropejskim. Polska jest krajem bardzo chłonnym, widzimy w tym segmencie duży potencjał. Najbliższe lata pokażą dynamiczne zmiany w sektorze przestrzeni handlowej - mówi Sascha Stockem, CEO Concept2.0 GmbH.

- Marki, z którymi współpracujemy to zupełnie nowe brandy jak i koncepcje sprawdzone, z wielkim potencjałem rozwoju. Poszukujemy dla nich atrakcyjnej przestrzeni handlowej. W przyszłym roku przeprowadzimy również ekspansję dużego niemieckiego gracza na polski rynek. Mówimy tutaj o kilkudziesięciu sklepach. W pierwszej kolejności celem są parki handlowe oraz małe i średniej wielkości galerie. Kolejnym celem jest przeprowadzenie rewolucji na polskim rynku komercyjnym wprowadzając spektakularne koncepty rozrywkowe - komentuje Błażej Błaszczyk, prezes zarządu Concept2.0.

Partnerem w zakresie pozyskiwania przestrzeni komercyjnych dla portfolio konceptów firmy Concept2.0 jest firma IMV Polska - powstała w 2007 roku jako spółka zależna od IMV Immobilien Management GmbH. To dostawca profesjonalnych usług związanych z zarządzaniem na rynku nieruchomości handlowych, biurowych, magazynowych m.in. w Polsce, Austrii, Niemczech, na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.

więcej na www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.