Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

W I kw. średni koszyk w Zalando wyniósł 66,5 euro

Autor: dlahandlu.pl 12 maja 2016 16:20

Zalando SE w I kw. 2016 roku przejęła Tradebyte, dostawcę specjalistycznego oprogramowania dla e-handlu, dzięki czemu będzie mogło poszerzyć prowadzony program partnerski.

W ramach strategii rozwoju Zalando rozszerzyło możliwości programu partnerskiego, który pozwala markom prowadzenie bezpośredniej sprzedaży na platformie Zalando. Do końca pierwszego kwartału, firma zyskała ponad 150 partnerów, w tym takie marki jak Adidas i Superdry. Aby wzmocnić możliwości digitalizacji asortymentu partnerskiego Zalando nabyło w maju 2016 r spółkę Tradebyte Software GmbH. 

Liczba aktywnych klientów Zalando wzrosła do 18,4 milionów a dochodów wzrosły o 23,7%, osiągając poziom 796 milionów EUR. Firma Zalando opublikowała skorygowany wskaźnik EBIT na poziomie 20 milionów EUR, co odpowiada marży w wysokości 2,5%. W regionie Reszta Europy marża spadła do 17 mln euro czyli o 5,1 proc. Wartość koszyka spadła zaś z 68 euro w I kw. 2015 do 66,5 euro w I kw. 2016 roku.

Zalando ponawia roczną prognozę dla wzrostu przychodów na poziomie 20-25% oraz marży EBIT w zakresie 3-4,5%. Celem firmy są nakłady inwestycyjne na poziomie 200 mln EUR w 2016 r., bez uwzględnienia fuzji i przejęć.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.