W II kw. sieć abc powiększyła się o 36 placówek, w I kw. o 299 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 19 sierpnia 2016 10:40

W II kw. sieć abc powiększyła się o 36 placówek, w I kw. o 299 sklepów Fot. Eurocash

Liczba sklepów sieci abc wyniosła 7 993 na koniec 1 półrocza 2016 r., co oznacza, że w II kw. sieci przybyło 36 placówek, wobec 299 sklepów w I kw. 2016 roku. W lipcu zaś firma dobiła do 8 tys. placówek i zorganizowała promocję " My otwieramy 8000-czny sklep abc,Ty wygrywasz górę nagród!"

Pod koniec maja 2015 r. sieć abc liczyła 7 tys. placówek, a na koniec pierwszego kwartału 2016 r . było ich 7957 (w I kwartale sieć powiększyła się o 299 sklepów). Udział sklepów abc w całkowitej sprzedaży Cash&Carry wyniósł w 2 kwartale 2016 r. 61,47%. oraz 61,76% w 1 półroczu 2016 r. 

W 2015 r. przeważającą formą detalicznej dystrybucji produktów FMCG był tradycyjny kanał
dystrybucji, którego udział wynosił ok. 41%. Taki wysoki udział (w porównaniu z innymi krajami
europejskimi) jest wynikiem niskiej koncentracji populacji na terenie kraju, jak również złych warunków zamieszkania powodujących częstsze zakupy. Taka sytuacja jest korzystna dla Grupy Eurocash, dla której małe i średniej wielkości sklepy umiejscowione poza dużymi aglomeracjami stanowią najistotniejszą grupę klientów. Wzrost udziału nowoczesnej dystrybucji zredukuje potencjalny rynek, na którym działa Grupa Eurocash.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.