W kwietniu Stokrotka sprzedała mniej rdr. Narastająco po 4 miesiącach wzrost o 10,1 proc.

Autor: dlahandlu.pl 4 maja 2018 18:06

W kwietniu Stokrotka sprzedała mniej rdr. Narastająco po 4 miesiącach wzrost o 10,1 proc.

Emperia Holding podała wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez sieć Stokrotka w kwietniu 2018 roku. W kwietniu tego roku Stokrotka zanotowała spadek sprzedaży, ale w okresie styczeń-kwiecień nastąpił wzrost.

Spółka zależna Emperii, Stokrotka zanotowała w kwietniu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 200 mln zł i były one niższe od osiągniętej sprzedaży towarów w kwietniu 2017 roku o ok. 5,1 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-kwiecień wyniosły 878 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 10,1 proc.

W kwietniu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 11,7 proc. w porównaniu do kwietnia 2017 roku. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - kwiecień 2018 roku wzrósł o około 2,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

Emperia podała też, że w kwietniu 2018 roku otworzono 4 sklepy: 1 supermarket Stokrotka, 2 markety Stokrotka oraz 1 market Stokrotka Express.

W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,2 tys. mkw: 0,6 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 0,5 tys. mkw w marketach Stokrotka oraz 0,1 tys. mkw w marketach Stokrotka Express.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec kwietnia 2018 roku wyniosła 443. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec kwietnia 2018 roku wyniosła 189,8 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.