W loterii marki Almette po raz trzeci można wygrać dom w Tatrach

Autor: pr 19 września 2018 12:11

W loterii marki Almette po raz trzeci można wygrać dom w Tatrach fot. materiały prasowe

Wraz z początkiem października rusza Wielka Loteria, w której może wziąć udział każdy, kto zakupi serek Almette. Już po raz trzeci w ogólnopolskiej loterii „DOM od Almette” będzie można wygrać całoroczny, w pełni wyposażony dom u podnóża Tatr. Oprócz tego, rozlosowywane będą nagrody dzienne 7 x 1000 zł do końca trwania loterii.

Konsumenci przyznali, że właśnie taka wygrana jest najbardziej atrakcyjną ze wszystkich możliwych. W loterii Almette do wygrania jest całoroczny, drewniany dom, wybudowany specjalnie na tę okazję na dużej, atrakcyjnej działce. Dom jest w pełni wyposażony, dzięki czemu od razu można w nim zamieszkać. Znajdziemy w nim niezbędne media, kominek, nowoczesne meble, kuchnię z pełnym wyposażeniem w akcesoria do gotowania oraz sprzęt AGD. W domku dostępne są dwie łazienki i dwie sypialnie z wygodnymi łóżkami, w których zadbano nawet o taki szczegół jak pościel. Dom Almette położony u podnóża polskich Tatr.

- Ogromne zainteresowanie dwoma poprzednimi edycjami loterii, to dla nas potwierdzenie, że miłośnicy Almette marzą o wyjątkowym domku u podnóży pięknych, polskich gó r– mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Loteria ma bardzo prosty mechanizm. Każdy, kto kupi serek Almette, będzie mógł zarejestrować kod z opakowania na stronie www.almette.pl lub wysyłać SMS. Zgłaszając swój udział w loterii, należy zachować paragon i wieczko z kodem, które będą niezbędne do weryfikacji szczęśliwych zwycięzców. Im więcej kodów zgłosi uczestnik, tym większą zyskuje szansę na wygraną. Losowanie domu – jako nagrody głównej – zaplanowane jest po zakończeniu loterii.

Opakowania z dedykowaną loterii platynką dostępne będą na rynku już we wrześniu. Zaplanowano także silne wsparcie marketingowe akcji, w tym kampanię w TV, prasie branżowej, szerokie działania promocyjne w digitalu i współpracę z influencerami. Informacje na temat loterii będą również komunikowane na materiałach POSM oraz poprzez działania public relations. Za realizację loterii oraz kreacje digitalowe odpowiada Agencja Grasp Group. Koncepcja i produkcja filmu reklamowego należy do Agencji GPD Agency. Za zakup mediów odpowiada Value Media. Działania PR koordynuje agencja Quality PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Cysia 2018-10-15 16:01:39

    Taki dom w tatrach to każdy by chciał :D jak na razie to licze ze zgarne 750zl za ankiete w media expert

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,12

  • Min

    2,23

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7053
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.