W marcu Stokrotka otworzyła pięć sklepów. Przychody za marzec wyższe o 21,6 proc.

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2018 13:06

Zarząd Emperia Holding S.A. poinformował, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. osiągnęła w marcu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 259 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w marcu 2017 roku o ok. 21,6 proc. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-marzec wyniosły 678 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 15,6 proc.

W marcu 2018 roku sprzedaż towarów LfL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 14,5% w porównaniu do marca 2017 roku, natomiast LfL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - marzec 2018 roku wzrósł o około 8,0% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

W marcu 2018 roku otworzono 5 sklepów: 3 markety Stokrotka i 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,4 tys. mkw: 0,8 tys. mkw w marketach Stokrotka i 0,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec marca 2018 roku wyniosła 440. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec marca 2018 roku wyniosła 189,2 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.