W minionym roku wzrosły nakłady na reklamę zewnętrzną

Autor: wirtualnemedia.pl 8 lutego 2016 10:42

471,5 mln zł to oszacowana przez Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i dom mediowy Starlink cała wartość w ub.r. rynku reklamy zewnętrznej, czyli nakładów na tradycyjne nośniki indoorowe i outdoorowe, nośniki cyfrowe oraz reklamę tranzytową - informują Wirtualnemedia.pl.

Prawie 85 proc. monitorowanych wydatków trafiło do czterech największych firm: AMS, Ströer Polska, Cityboard Media oraz Clear Channel Poland, z kolei udział tylko AMS i Ströera wyniósł ponad 60 proc. Z kolei największe nakłady poniosły firmy z sektora handlowego, telekomunikacyjnego, medialnego i żywności. 

Wydatki na reklamę tranzytową (oferowane przez trzy spółki: AMS, Business Consulting i Clear Channel Poland) wyniosły w ub.r. 24,4 mln zł. 

Z kolei wartość digitalowej reklamy outdoorowej (DOOH) została oszacowana na 23,5 mln zł. Zdecydowanym liderem w tym sektorze jest oferująca najwięcej nośników firma Screen Network.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,03

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.