W oczekiwaniu na boom inwestycyjny, Netto stawia na eko ofertę

Autor: dlahandlu.pl 24 lipca 2018 10:53

W oczekiwaniu na boom inwestycyjny, Netto stawia na eko ofertę Fot. Shutterstock

Polski oddział Netto na początku roku zmienił dyrektora generalnego. Sieć zapowiada, że już za dwa lata będzie otwierać nawet do 40 nowych sklepów rocznie. Na razie przygotowuje po temu grunt, stawiając na ofertę. Wyróżnikiem są produkty bio, eko oraz innowacje dla wegan i wegetarian.

Janusz Stroka przejął stery Netto Polska 3 stycznia br. Jako jego główne zadanie sieć określiła przyspieszenie wzrostu i dalszy rozwój Netto nad Wisłą. – Oczekujemy otwierania 40 nowych sklepów rocznie już od 2020 roku – mówi Michael Loeve, dyrektor generalny Netto International.

Ambitne plany

– Nasze plany dotyczące Netto Polska są bardzo ambitne i dlatego tak ważne było znalezienie doświadczonej i uzdolnionej osoby­ – podkreślił Michael Loeve. – Janusz, jako Polak, doskonale rozumie polską kulturę i rynek, co ma dla nas ogromne znaczenie - dodał.

Ostatnio Janusz Stroka pełnił funkcję dyrektora pionu nowych formatów w Grupie REWE. Ma także doświadczenie i wiedzę, zdobyte podczas dwóch dekad pracy na wiodących stanowiskach w sprzedaży detalicznej w kilku krajach, m.in. w Polsce, Rosji i na Ukrainie.

– Strategia dla Netto Polska jest bardzo ekscytująca. Naszym celem jest zarówno inwestowanie w istniejące sklepy, jak i rozwój poprzez otwarcia nowych placówek – mówił Janusz Stroka.

#Inwestycje

Salling Group  (do 1 czerwca br. funkcjonująca pod nazwą Dansk Supermarked Group), do której należy m.in. Netto Polska, odnotowała w 2017 roku bardzo dobre wyniki wszystkich swoich spółek, przyznając, że był to jej najlepszy rok w historii. Łączne przychody wzrosły o 906 mln DKK do 58,8 mld DKK, a zyski przed potrąceniem odsetek i podatków (EBIT) wyniosły 2,472 mld DKK. Tymczasem w poprzednim roku EBIT wyniósł 2,164 mld DKK, a wskaźnik EBITDA był na poziomie 3,006 mld DKK.

Grupa zainwestowała łącznie w sklepy i infrastrukturę IT 1,454 mld DKK, co stanowi wzrost 
o 215 mln DKK w porównaniu z rokiem 2016.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników, udało nam się zwiększyć obroty zarówno za granicą, jak i w Danii – mówi Per Bank, dyrektor generalny Salling Group. - Co więcej, dla Netto był to najlepszy rok w historii, dzięki czemu zwiększyły się nasze zyski. Przystąpiliśmy do realizacji projektów strategicznych, które będą sprzyjać rozwojowi firmy w perspektywie długoterminowej – dodaje.

W minionym roku Netto w Polsce, Niemczech, Szwecji i Danii testowało nowe koncepcje sklepowe. Pomyślne wyniki grupy sprzyjają kolejnym inwestycjom w modernizację sklepów, lepszą obsługę klientów oraz wprowadzanie wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach, a także wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w sklepach stacjonarnych oraz w internetowych kanałach sprzedaży. 



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.