Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

W pół roku sieć PRIM powiększyła się o 13 placówek. Przejęła sieć Bliski

Autor: dlahandlu.pl 11 lutego 2014 10:43

W pół roku sieć PRIM powiększyła się o 13 placówek. Przejęła sieć Bliski

Od połowy roku 2013, kiedy sieć PRIM (należąca do SPS Handel) powiększyłą się z 5 do 18 placówek, m.in. dzięki przejęciu lokalnej podlaskiej sieci Bliska oraz wejściu do 2 lokalizacji, w których wcześniej działały sklepy Carrefour Express.

Sieć sklepów Bliski liczyła 5 placówek w Białymstoku, Kuźnicy, Grajewie, Michałowie i Sokółce. Dodatkowo w dwóch lokalizacjach gdzie działał wcześniej Carrefour Express także pojawiły się loga sieci PRIM (Ząbki i Maków Mazowiecki).  

PRIM to w założeniu sieć dyskontowa uruchamiana na początku w rejonie północno-wschodniej Polski, która ma być obecna w całym kraju. PRIM to sklepyT o powierzchni do 1000 mkw.

SPS Handel S.A. to firma zajmująca się od 1998 roku dystrybucją produktów spożywczych w całym kraju. Zaopatruje hurtownie, sieci handlowe oraz odbiorców detalicznych. Od początku swojej działalności jest również eksporterem do krajów Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych. Od 1998 roku zarządza też własną siecią sklepów pod marką „Zielony Market". Pod koniec 2010 roku firma pozyskała partnera finansowego - grupę Resource Partners. Na mocy umowy fundusz objął mniejszościowy pakiet akcji SPS Handel S.A. o wartości 60 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,33

  • Min

    8,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.