W Priceless Specials bierze udział 57 partnerów z sektora handlowo-usługowego

Autor: pr, dlahandlu.pl 8 października 2016 08:25

Od listopada nagrody za bezgotówkowe zakupy będzie można otrzymywać w punktach sprzedaży 13 nowych marek detalicznych. Do programu dołączają też banki spółdzielcze z Grupy BPS.

Mastercard, wraz z partnerami z sektora handlowo-usługowego i bankowego, rozwija program punktowy Priceless Specials. Dzięki niemu konsumenci płacący za zakupy w wybranych sklepach biorącymi udział w programie kartami Mastercard i Maestro, mogą korzystać z atrakcyjnych ofert. Do grona partnerów programu z początkiem listopada dołączy 13 nowych marek detalicznych oraz banki spółdzielcze z Grupy BPS, dzięki czemu nagrody będzie otrzymywać szersza rzesza konsumentów, a ich zdobycie będzie łatwiejsze. Do Priceless Specials przystępują następujący, nowi detaliści: W.Kruk, Decathlon, New Balance, Orsay, Próchnik, Majesso, Age Rage, Esotiq, Gafas, TwojeSoczewki, Czas na Herbatę, Batida i Chocolissimo.

Dołączają oni do marek, które już wcześniej uczestniczyły w programie, takich jak m.in. Carrefour, RTV Euro AGD, Douglas, Vistula, Gino Rossi, Toys’R’Us, Black Red White, Ski Team, Uber, Cinema City czy Poczta Kwiatowa.

Oznacza to, że w Priceless Specials bierze udział już łącznie 57 partnerów z sektora handlowo-usługowego. Jednocześnie, jako 11. instytucja z branży bankowej do Priceless Specials przystępuje Grupa BPS, która zrzesza 357 banków spółdzielczych posiadających łącznie 3 tys. placówek na terenie Polski i obsługujących w sumie 6 mln klientów. Dotychczasowi, bankowi partnerzy Priceless Specials to: Alior Bank oraz T-Moblie Usługi Bankowe, BOŚ Bank, Deutsche Bank, Getin Bank, Noble Bank, Lion’s Bank, mBank, PKO Bank Polski oraz Raiffeisen Polbank.

Korzyści dla konsumentów uczestniczących w programie Mastercard obejmują punkty, które można wymienić na atrakcyjne nagrody rzeczowe, jak również zniżki, promocje specjalne oraz oferty dopasowane do indywidualnych potrzeb konsumenta, bazujące na jego zwyczajach zakupowych. Zgromadzone punkty uczestnicy programu mogą wymienić na różnorodne nagrody z katalogu, który jest dostępny na stronie mastercard.pl/specials. Swój dorobek punktowy można też wymienić na „cegiełki” wspierające takie organizacje jak WOŚP, WWF czy WFP.

- Program Priceless Specials działa jak most łączący banki i detalistów, z którego korzystają konsumenci. Podczas gdy banki zyskują narzędzie zachęcające do częstszego płacenia ich kartami, marki detaliczne otrzymują dodatkową platformę dotarcia do klientów oraz możliwość wyróżnienia swojej oferty na tle rynku. Kluczowe są jednak korzyści dla konsumentów, którzy bez wysiłku mogą otrzymać nagrody i oferty dopasowane do ich zwyczajów zakupowych. Wraz z dołączaniem nowych partnerów wachlarz tych korzyści poszerza się, a nagrody można zdobywać szybciej i łatwiej – mówi Grzegorz Suszko, dyrektor ds. CRM i programów partnerskich w polskim oddziale Mastercard Europe.

Priceless Specials to nowa propozycja Mastercard, która w Polsce została udostępniona 1 sierpnia br. Program jest otwarty dla wszystkich kart płatniczych Mastercard oraz Maestro, a nie tylko dla prestiżowych kart Mastercard World, jak miało to miejsce w przypadku wcześniejszej oferty. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    4,30

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8070

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.