W rok sieć Take&Go ma urosnąć do 21 placówek na terenie całego kraju

Autor: PAP 31 sierpnia 2019 15:49

W rok sieć Take&Go ma urosnąć do 21 placówek na terenie całego kraju Fot. materiały prasowe

Właściciel bezkasowego sklepu zapowiada otwarcie kolejnych takich placówek. Zdaniem eksperta Polskiej Izby Handlu, kto nie włączy się w proces automatyzacji stawiając na nowe technologie, nie będzie w stanie nadążyć za rozwojem handlu i postaw konsumenckich.

Z informacji firmy wynika, że aktualnie sieć supermarketów Bio Family liczy pięć sklepów, w tym dwa w Poznaniu, po jednym w Swarzędzu, we Wrocławiu i w Konstancinie-Jeziorna pod Warszawą. "Bardzo nam zależy na rozwoju sieci, dlatego cały czas szukamy lokalizacji, gdzie moglibyśmy otworzyć kolejny supermarket" - poinformowało Bio Family.

Dla szefa firmy Surge Cloud (właściciela marki Take&GO) Marcina Dąbrowskiego, sklepy bezobsługowe są miksem kilku znanych technologii bazujących na tzw. Internecie Rzeczy oraz "machine learning". "Poprzez wspólne użycie tworzą nową wartość, która oferuje znacznie więcej niż tradycyjny sklep" - wskazał. "Mówiąc o rozwiązaniach w nim zastosowanych musimy przede wszystkim oddzielić to, co wpływa na doświadczenie klienta oraz to, co rozpoznaje jego potrzeby - dzięki procesom analitycznym - i dostosowuje ofertę" - dodał.

Według Dąbrowskiego "nie też chodzi o to, żeby wszystkie sklepy były bezobsługowe, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by inne sieci handlowe i dystrybutorzy czerpały z dobrodziejstw nowoczesnych rozwiązań w zakresie usprawniania procesów".

Zdaniem Ptaszyńskiego z PIH, zmiany technologiczne dotyczą także niewidocznej dla klienta części biznesu - czyli dostępności danych dla właścicieli sklepów, którzy współpracując w sieciach franczyzowych mogą dysponować, dzięki technologiom mobilnym i big data, większą wiedzą niż do niedawna prezesi wielkich marketów. "Unowocześnianie sprzedaży pozwala także niezależnym przedsiębiorcom działającym na własny rachunek, zrzeszonym w sieciach franczyzowych, na nawiązanie walki konkurencyjnej z zagranicznymi sieciami dyskontów" - wyjaśnił. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,33

  • Min

    2,66

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7825
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.