Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

W Wielkiej Brytanii Aldi zwiększa sprzedaż o 17 proc., Lidl o 12 proc., a Tesco o 0,3 proc.

www.portalspozywczy.pl 8 kwietnia 2015 18:54

W okresie 12 tygodni zakończonych 29 marca 2015 r., sieć Tesco zanotowała wzrost sprzedaży w swoich sklepach w Wielkiej Brytanii o 0,3 proc. (względem analogicznego okresu rok wcześniej) - wynika z najnowszego badania Kantar Worldpanel.

W poprzedniej edycji badania Tesco pokazalo wzrost sprzedaży o 1,1 proc., podczas gdy pozostałe sieci z tzw. "wielkiej czwórki" (Morrisons, Sainsbury's i Asda) odnotowały spadki.

W okresie 12 tygodni zakończonych 29 marca, sprzedaż Sainsbury's wzrosła o 0,2 proc., a sieć Morrisons odnotowała spadek sprzedaży o 0,7 proc., a Asda o 1,1 proc.

Lepiej na rynku brytyjskim radzą sobie sieci dyskontowe. Sieć Aldi została szóstym największym detalistą w kraju, z udziałami w rynku na poziomie 5,3 proc. (w ciągu ostatniego roku wzrosły o 0,7 p.p.). Sprzedaż Aldiego w okresie uwzględnionym w ostatnim badaniu Kantar Worldpanel poprawiła się o 17 proc. Niemiecka sieć Lidl także dwucyfrowo zwiększyła sprzedaż na rynku brytyjskim (o 12 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mireczek 2015-04-29 03:56:42

    Dziwne, że Aldi notuje az 17% wzrostu, bo jak czytałem forum gowork.pl/opinie_czytaj,2726 to nie jest najlepiej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,59

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.