Wal-Mart inwestuje w e-commerce. W Polsce na intensyfikację e-handlu może wpłynąć nowy podatek

Autor: pr 3 listopada 2015 12:04

Wal-Mart spodziewa się spadku zysków i relatywnie płaskiej sprzedaży w przyszłym roku. Amerykański detalista zadecydował o zainwestowaniu 2 mld dolarów w e-commerce w ciągu najbliższych 2 lat.

Wal-Mart już w poprzednich latach intensywnie pracował nad rozwojem internetowej odnogi swojego biznesu przez tworzenie nowoczesnych centrów realizacji zamówień i reorganizację infrastruktury, by skuteczniej rywalizować ze swoimi największymi konkurentami. W przyszłym roku Wal-Mart planuje zainwestować 900 mln, a w kolejnym 1,1 mld dolarów. W poprzednim roku fiskalnym firma wydała 700 mln dolarów na inwestycje w obszarze e-commerce.
- Wal-Mart postępuje niezwykle roztropnie inwestując znaczne kwoty w rozwój kanału internetowego. Jeśli nawet symbol amerykańskiego handlu detalicznego nie przewiduje istotnych wzrostów sprzedaży, potwierdza to tylko, że pozostali rynkowi gracze powinni jak najszybciej wdrożyć własne strategie rozwoju e-commerce, by zachować konkurencyjność. Główne obszary, na których rozwoju powinni się obecnie skupić retailerzy, to sektor spożywczy – który rośnie najdynamiczniej w całym e-commerce – oraz skuteczny model dostaw multichannel. Z kolei w Polsce na intensyfikację e-handlu może wpłynąć prawdopodobne wprowadzenie podatku od sieci handlowych - mówi Rossen Hadjiev, członek zarządu Grupy Integer.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.