Walmart ma 21,5-proc. udziału w handlu detalicznym żywnością

Autor: dlahandlu.pl 30 maja 2017 13:14

Walmart zdobywa coraz większy udział w rynku handlu detalicznego żywnością, który wart jest 800 mld dolarów. - Walmart przyspieszył w IV kwartale ub.r i I kw. br. -  twierdzi analityk Loop Capital, Andrew Wolf, który szacuje, że detalista ma obecnie 21,5-proc. udział w rynku tradycyjnego handlu spożywczego w Stanach Zjednoczonych.

Z raportu wynika, że sprzedaż Walmarta w pierwszym kwartale br. przewyższyła sprzedaż w segmencie supermarketów o 2,9 proc. To wynik lepszy od ostatniego kwartału 2016 roku, gdy sieć odnotowała wzrost sprzedaży o 1,6 proc. 

- Ostatni okres lepszej koniunktury w porównaniu do supermarketów Walmart miał w latach 2009-2010. Od 2013 do III kw. 2016 roku supermarkety notowały lepsze wyniki niż Walmart - powiedział Wolf.

Na dobre wyniki Walmarta wpłynęła niższa deflacja oraz inwestycje w politykę cenową, co ma wzmocnić sieć w starciu z takimi konkurentami jak Aldi i Kroger.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    4,16

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6565

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.