Walmart startuje z nowym konceptem sklepu jeszcze przed wejściem Lidla do USA

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2017 13:20

Walmart przygotowuje się do wejścia na rynek USA niemieckiej sieci dyskontowej Lidl. Amerykański detalista nie czeka na konkurencję i wprowadza w swoim mateczniku nowy koncept sklepów.

Nowy koncept Walmarta to sklepy Neighborhood Market, które mają być docelowo otwierane na terenie całego kraju.

Walmart z szyldem Neighborhood Market ruszył w Myrtle Beach, w Karolinie Południowej. Placówka liczy 46.000 stóp kwadratowych (ok. 4300 mkw.). Sklep  jest bardziej przyjazny dla klienta i ma nowoczesny wnętrze, w tym m.in. nowe szyldy, polerowane podłogi z granitu, szersze alejki, niższe lady delikatesowe i piekarnicze, ułatwiające zakupy. 

Oprócz szerokiego asortymentu świeżych i ekologicznych produktów, mięsa i artykułów spożywczych, w sklepie znajdują się delikatesy, apteka, stacja paliw oraz piekarnia, oferująca spersonalizowane ciasta, świeże wypieki i pizzę. W placówce można również odebrać zamówienia online.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.