Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Walmart testuje sklepy nowej generacji (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2017 11:40

Walmart testuje sklepy nowej generacji (galeria) Fot. za chainstoreage.com

Firma Walmart testuje nowe funkcje i technologie w dwóch nowo otwartych sklepach: w Tomball w Teksasie oraz Lake Nona na Florydzie. Sklepy zostały w pełni przemodelowane - od layoutu po wygląd budynku, jego otoczenie oraz rozwiązania technologiczne. W ten sposób sieć chce wzmocnić doświadczenie zakupowe klientów.

 Oto zmiany wprowadzone przez sieć Walmart:

Nowy layout: Sieć zbadała zachowania kupujących, aby ponownie zilustrować układ dla obu sklepów. Na przykład usługi takie jak salon kosmetyczny czy naprawa sprzętów technicznych sąsiadują z odpowiednim towarem. Działy health i wellness zostały połączone. Wszelkie artykuły dla dzieci, od zabawek po odzież i buty, rownież zostały umieszczone w jednej strefie

Scan & Go: Technologia Scan & Go działa zarówno na smartfonach osobistych, jak i przenośnych urządzeniach firmy Walmart. Nową funkcjonalnością są cyfrowe wagi. Scan & Go umożliwia klientom ominięcie tradycyjnego procesu rozliczeniowego
.
SmartLife: Nowa interaktywna technologia, która umożliwia połączenie z takimi rozwiązaniami jak Google Home, Apple TV, Nest, monitory dziecięce. Znajduje się w sekcji rozrywkowej, sekcji sprzętu komputerowego, dziale dla niemowląt oraz w sekcji healt&wellness. Podpowie klientom, które produkty mogą być dla nich przydatne

 Pickup: Kupujący mogą korzystać z opcji drive-thru, aby odebrać cotygodniowe artykuły spożywcze, a także zrealizować recepty i zamówienia internetowe z Walmart.com

Rozszerzona oferta: Interaktywne ekrany rozmieszczone w sklepowych alejkach zaproponują dostęp do oferty, której nie ma aktualnie w sklepie. Klienci za ich pośrednictwem mogą zamówić towar, zapłacić i odebrać zamówienie dwa dni później.

• Technologia zamawiania i odbierania: Sklepy testują nowy system zamówień w obszarze delikatesowym (Kiosk). Klient zamawia zakupy spożywcze, udaje się następnie do innych działów, a potem wraca i odbiera przygotowane już dla niego zakupy. Jeśli test przebiegnie dobrze, funkcja może zostać rozszerzona na inne sekcje

• Przyciski wywołujące (call button): Kiedy klient potrzebuje pomocy, naciska przycisk wzywający pracownika na konkretny dział (meble, farby, sprzęt sportowy itp.)

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.