Warka w nowej szacie graficznej

Autor: pr 23 listopada 2015 10:59

Od listopada br. Warka dostępna jest w sprzedaży w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Zmieniona  etykieta opowiada piwną historię marki, a srebrny kolor podkreśla jakość i wyróżnia Warkę na tle konkurentów.

- Nowa szata graficzna opakowań odpowiada na konsumencką potrzebę sięgania po marki o bardziej klasycznym charakterze. Warka to klasyk wśród lagerów - mówi Tomasz Król, marketing manager Warki. – To jedyne piwo, które warzenie ma w nazwie, a jego piwna historia sięga kilku wieków. Żeby jeszcze lepiej podkreślić piwne kompetencje Warki, wprowadzamy prawdziwie piwne opakowanie w klasycznym stylu.

Użyte na opakowaniach symbole opowiadają piwną historię marki. Data „1478” na etykiecie podkreśla wielowiekowe tradycje browarnicze miasta Warka. Słowo „Classic” wskazuje, że marka wierna jest klasycznym regułom warzenia piwa. Medale symbolizują uznanie dla jakości i smaku piwa wielokrotnie nagradzanego przez konsumentów. Na opakowania wrócił najsłynniejszy mieszkaniec Warki, bohater narodowy Kazimierz Pułaski.

Nowa szata graficzna dotyczy klasycznego wariantu Warki. Wprowadzenie zmienionych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS.

Za przygotowanie nowej szaty graficznej odpowiadała agencja BNA, a działania PR związane z jej wprowadzeniem prowadzi agencja Roots PR.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,41

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.