Warka wspiera kampanią nowy wariant Radlera

Warka Radler wprowadza kolejny nowy wariant. Malina z Cytryną - pierwszy radler o takim smaku w Polsce, jest dostępny w sprzedaży od 1 kwietnia. Lekki 2% miks idealnie łączy w sobie piwną goryczkę ze słodyczą malin i orzeźwiającymi cytrusowymi nutami. Nowość przez cały sezon wspierana będzie szeroką kampanią komunikacyjną, między innymi reklamą telewizyjną, która startuje już 3 kwietnia.
Nowy wariant to doskonale wyważona kompozycja smakowa, łącząca tak charakterystyczne dla radlera cytrynowe orzeźwienie ze słodyczą malin. Podobnie jak wszystkie radlery od Warki nie zawiera konserwantów ani sztucznych barwników, a dzięki użyciu koncentratów z soków owocowych zachowuje naturalną mętność.
Warka Radler 2% Malina z Cytryną to nowa, lżejsza alternatywa do tak lubianego piwa z sokiem, które w sezonie pije w Polsce ok. 20% kobiet (2,5 mln konsumentek) .
Przeczytaj także:
Już 3 kwietnia startuje kampania reklamowa obejmująca największe kanały telewizyjne, VOD oraz media społecznościowe. Wprowadzenie nowego wariantu smakowego przez cały sezon będzie wspierane szeroką obecnością w prasie, w Internecie oraz ogólnopolskim samplingiem.
Przeczytaj także:

WYBRANE DLA CIEBIE
- Cz 21:53 GIS ostrzega: bambusowy kubek Bamboo Geo nie nadaje się do kontaktu z żywnością
- Cz 21:48 LPP wyemitował obligacje o wartości 300 mln zł
- Cz 21:43 Skiba: Podatek handlowy, prędzej czy później, wejdzie w życie
- Cz 21:40 20 lat za oszustwa na portalach aukcyjnych
- Cz 20:23 Grupa Metro z najlepszym wynikiem w hurcie od 10 lat m.in. dzięki Europie...
- Cz 15:06 EY: 6 kluczowych zasad na drodze do rentownego wzrostu
- Cz 14:16 Empik najemcą N-Parku
- Cz 14:04 Złote Tarasy z nowym najemcą gastronomicznym
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Do końca grudnia sklepy muszą złożyć wnioski o wpis do BDO
-
Listopad w handlu: Tesco zmierza do mety, debiut Eurospara, nowe koncepty...
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 5 Intermarche wycofuje się z Warszawy i Białej Podlaskiej. To już 12. sklep...
- 6 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.