Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Warszawa musi mieć spójną strategię rozwoju, jeśli chce przyciągać luksusowe marki

Property News 7 października 2016 17:02

Jak zachęcać luksusowe marki do inwestowania w stolicy? - Warszawa powinna mieć spójną strategię rozwoju miasta i to nie na najbliższe 5-7 lat, ale na co najmniej 30-50 lat. Ta strategia powinna być mocno zakorzeniona w planach miejscowych - uważa Maciej Zajdel, członek zarządu, Kulczyk Silverstein Properties.

Jak dodaje, kluczowa jest strategia promocji Warszawy. Bo jej brak skutecznie zniechęca inwestorów. - Ważne są też rozwój infrastruktury i miejskich inwestycji, tak aby stolica stała się atrakcyjnym miejscem dla turystów i samych mieszkańców - wyjaśnia Zajdel.

Zapytany o to, jak wygląda rynek dóbr luksusowych w Polsce, odpowiada, że stołeczny sektor i rozwój ulic handlowych przypomina sytuację, z jaką mieliśmy do czynienia we Włoszech 20 lat temu. - Wtedy Mediolanowi było bardzo daleko do Paryża czy Londynu. Rynek w Mediolanie rozwijał się od małych butików, kreatorów mody, którzy potem stali się sławni. Po latach do tego miasta zaczęły napływać luksusowe marki i sklepy. Czeka nas jeszcze dużo pracy, trzeba myśleć o strategii i promocji konkretnych działań - podsumowuje członek zarządu, Kulczyk Silverstein Properties.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.