Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Warszawska kampania marki Królewskie

Autor: pr 21 marca 2013 14:30

Na początku marca br. w Warszawie ruszyła kampania marki "Królewskie". Jej hasło przewodnie „Miasto moje..." pojawia się w różnych miejscach stolicy, w tym na pociągach, dworcach i w przejściach podziemnych a także w sklepach detalicznych, super i hipermarketach oraz pubach.

To kolejna kampania marki regionalnej „Królewskie" nawiązująca zarówno do Legii jak i Warszawy. Jej motyw przewodni „Miasto moje..." budzi wiele skojarzeń z tym, czym dla mieszkańców jest Warszawa: tętniącą życiem i energią, magnetyczną metropolią, miastem nieobojętnym jego mieszkańcom, tyglem nowoczesności, tradycji i oczywiście piłki nożnej. „Królewskie" podkreśla w ten sposób bliski związek marki z Warszawą i jej mieszkańcami.

Najnowsza akcja komunikacyjna „Królewskiego" pokazuje Warszawę w trzech odsłonach: nowoczesnej (panorama centrum stolicy), historycznej (okolice Zamku Królewskiego) i piłkarskiej (stadion Legii). Te motywy pojawiają się w marcu i kwietniu br. w prasie i na billboardach w Warszawie. Już dziś można je zobaczyć w m.in. metrze, na przystankach autobusowych i tramwajowych, na dworcach kolejowych czy autobusach. Także niektóre składy podmiejskich pociągów straciły swój charakterystyczny pomarańczowy kolor, przybierając barwy „Królewskiego". Jednak największą ekspozycję marki można mogą podziwiać w jednym z najbardziej uczęszczanych miejsc Stolicy - w podziemiach przy Rotundzie, pod skrzyżowaniem ul. Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich.

Tej wielopoziomowej kampanii reklamowej towarzyszy aktywacja w sklepach, która jest oparta na mechanizmie „buy and get". Na konsumentów „Królewskiego" czekają szklanki z logo Królewskiego i kolażem najbardziej charakterystycznych dla Warszawy miejsc (za 5 zakupionych piw „Królewskie) oraz otwieracze w kształcie szklanki „Królewskiego" (za 4 „Królewskie").

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,52

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.