Warszawski Nowy Świat na 37. miejscu wśród najdroższych ulic handlowych
Z najnowszego raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield Main Streets Across the World (Główne ulice handlowe świata) wynika, że Causeway Bay w Hongkongu jest nadal najdroższą lokalizacją handlową świata, a w Europie najwyższe czynsze obowiązują przy New Bond Street w Londynie. Warszawski Nowy Świat sklasyfikowany na 37. miejscu.
Coroczny raport zawiera analizę czynszów w 448 lokalizacjach na 68 rynkach – największej liczbie miejsc uwzględnionych od czasu jego pierwszego wydania w roku 1988. Ranking najdroższych lokalizacji sporządzony został w oparciu o dane własne firmy Cushman & Wakefield dotyczące wysokości czynszów za najbardziej atrakcyjne powierzchnie handlowe.
W ubiegłym roku Causeway Bay zakończyła pięcioletnią dominację nowojorskiej Górnej Piątej Alei na szczycie rankingu najdroższych ulic świata. W tym roku utrzymała pierwszą pozycję w zestawieniu, z czynszami za wynajem sklepu wynoszącymi 25 965 euro za mkw. rocznie. Na drugim miejscu znalazła się Górna Piąta Aleja, gdzie za metr kwadratowy powierzchni trzeba zapłacić 21 295 euro rocznie. Trzecią pozycję w globalnym rankingu zajęła londyńska ulica New Bond Street, gdzie czynsze wzrosły w minionych 12 miesiącach o 2,3 proc. do 16 222 euro za mkw. rocznie.
Przeczytaj także:
Pierwszą piątkę uzupełniają Pola Elizejskie w Paryżu ze stawkami czynszu na poziomie 13 992 euro za mkw. rocznie i Via Montenapoleone w Mediolanie, gdzie wynajęcie jednego metra kwadratowego powierzchni handlowej kosztuje 13 700 euro. Spośród najdroższych lokalizacji z pierwszej dziesiątki, czynsze wzrosły najbardziej w minionych 12 miesiącach przy Pitt Street Mall w Sydney, bo aż o 17,9 proc. i wynoszą obecnie 10 185 euro za mkw. rocznie. Do pierwszej dziesiątki najdroższych ulic handlowych świata zakwalifikowało się pięć z Europy, cztery z Azji i tylko jedna z USA.
- Sprzedaż internetowa nadal rośnie na całym świecie, ale mimo iż dużo mówi się głównie o wyzwaniach, jakie internet stwarza dla sklepów tradycyjnych, związek pomiędzy nimi jest bardziej złożony. Ustalanie wartości sklepu stało się trudniejsze, ale nadal stanowi on ważną płaszczyznę interakcji z konsumentem oraz generuje sprzedaż zarówno stacjonarną, jak i internetową, pełniąc funkcję salonu wystawowego i wzmacniając obecność marki – mówimy wówczas o tzw. efekcie halo. Sieci handlowe, które najefektywniej zintegrują tradycyjny handel z działalnością w kanale online, aby zapewnić klientom pozytywne odczucia związane z marką, mogą liczyć na największy sukces – mówi Darren Yates, autor raportu i dyrektor działu badań rynku handlowego w regionie EMEA, Cushman & Wakefield.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
WYBRANE DLA CIEBIE
- Pn 19:58 Kaucja za plastikowe butelki to kwestia miesięcy
- Pn 19:38 Grupa Żywiec nie zgadza się z wynikami kontroli skarbówki
- Pn 19:02 Świąteczna zbiórka butelek bez paragonów w Żywcu
- Pn 18:03 Jerzy Mazgaj kupuje akcje VRG za blisko milion zł
- Pn 17:36 KE pyta wydawców mediów, jak Google gromadzi i wykorzystuje ich dane
- Pn 17:27 Prognoza na 2020 rok: Marki wracają do realu i zajmują stanowisko
- Pn 15:15 KiK na półmetku rozwoju w Polsce. Ponad 300 sklepów w 7 lat
- Pn 14:53 6 kluczowych wyzwań w handlu detalicznym według PIH
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
Ekspert EY: Tesco próbowało budować ofertę dla wyimaginowanego "euroshopera"
-
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Czy nowemu inwestorowi - SPAR Group - uda się odzyskać rynek po Piotrze i Pawle?
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 5 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
- 6 Lewiatan w lokalizacji po Intermarche w Kruszwicy

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Ursynów (Stary Imielin), Pustułeczki, 82.30 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 93.70 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 122.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 130.70 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.