Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Warszawskie dzielnice w kampanii piwa Królewskie

Autor: pr 4 marca 2016 11:20

Ruszyła aktywacja marki Królewskie, jednej z najsilniejszych marek regionalnych w kraju. Lokalne piwo o prawdziwie warszawskich korzeniach rozpoczęło kampanię, w której główną rolę grają dzielnice miasta i ich indywidualny charakter.

W nowej kampanii marka zwraca się bezpośrednio do mieszkańców i zaprasza do opowiedzenia o miejscach, które są unikalne i warte poznania, a przede wszystkim pozwalają im dobrze się czuć w swojej dzielnicy. Królewskie wspólnie z mieszkańcami tworzy właśnie nieoficjalną mapę Warszawy widzianej oczami jej mieszkańców.

Na stronie internetowej pod adresem www.mojawawa.krolewskie.pl ruszył konkurs, w którym warszawiacy zgłaszają swoje wyjątkowe, często sekretne miejsca Warszawy. Konkurs rozpoczął się 1 marca 2016 r. i potrwa 9 tygodni. Główną nagrodą jest lot widokowy nad Warszawą.

- Królewskie jako lokalna marka, stara się być zawsze blisko swoich konsumentów, dlatego w naszej akcji zapraszamy do odkrywania oblicza stolicy, którą znają tylko jej mieszkańcy. – mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie - Wiemy z badań, że warszawiacy kochają Warszawę, ale szczególnie mocno utożsamiają się ze swoimi dzielnicami i te najlepiej znają. Królewskie jako najbardziej warszawskie piwo z autentycznymi stołecznymi korzeniami, wspólnie z mieszkańcami chce pokazać, że Warszawa to dużo więcej, niż Pałac Kultury i Kolumna Zygmunta.

W nowej kampanii Królewskie przedstawia się konsumentom bardzo lokalnie. Kreacje są dedykowane poszczególnym dzielnicom i ich symbolom. Konsumenci mogą zobaczyć, jak najbardziej warszawskie piwo widzi siebie na Żoliborzu, Ochocie czy Pradze. W kampanii zostało wykorzystanych 18 warszawskich kreacji. Powstała też kreacja dedykowana konsumentom spoza Warszawy.

Za kreację odpowiada agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi Point of View, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaVest, a PR prowadzi agencja ROOTS PR.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Bolek 2016-03-23 09:32:21

    Ta kampania jest genialna!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,07

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.