Wartość e-sprzedaży B2B wyniesie w tym roku ok. 225 mld zł

Autor: Rzeczpospolita 1 lutego 2016 09:50

Firmy ruszyły na zakupy w sieci. Wartość e-sprzedaży B2B w tym roku wyniesie ok. 225 mld złotych, a w kolejnych latach może nawet rosnąć po 10-20 proc. – informuje „Rzeczpospolita”.

Powody są takie same jak w przypadku rosnących zakupów internetowych wśród konsumentów – z jednej strony to oszczędności, a z drugiej dostęp do znacznie większej oferty towarów, ale również usług.

Z szacunków platformy Marketplanet, która zajmuje się internetowymi zakupami B2B wynika, że jeszcze rok temu ten segment rynku wart był 215 mld złotych, a kwota ta jest znacznie wyższa niż w przypadku transakcji zawieranych przez klientów indywidualnych, którzy mają w tym roku wydać w sieci ok. 39 mld zł.

Czytaj więcej w „Rzeczpospolitej”.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • M.Golebiewska, HURTUM 2016-02-02 15:42:40

    Oszczędniej, wygodniej, z dostępem do wielu produktów i łatwym porównaniem ofert od poszczególnych dostawców :) Można by długo wymieniać zalety, ale szkoda czasu na oczywistości :)

    Swoją drogą HURTUM.PL - to pierwsza tak zaawansowana platforma online dla branży B2B, oferująca szeroki asortyment dóbr szybkozbywalnych (FMCG). Czyli allegro dla biznesu z produktami FMCG :) Świat się zmienia.. na lepsze :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,66

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.