Wawel promuje czekoladę o smaku mleka z tubki Milkizz

Autor: pr 7 października 2016 15:07

Wawel promuje czekoladę o smaku mleka z tubki Milkizz Fot. mat.pras.

Z początkiem października Wawel wystartował z komunikacją debiutującej w ofercie pozycji – czekolady Milkizz. To ekstra mleczna czekolada  z oryginalnym i jedynym na rynku nadzieniem o smaku mleka z tubki.

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszy kampania, której motywem przewodnim są chwile spędzane z przyjaciółmi – istotne zwłaszcza dla nastolatków, czyli grupy docelowej produktu. Kampanii towarzyszy hasztag #MilkizzTime, odwołujący się do niezapomnianych chwil spędzanych z najbliższymi.

Czekolada Milkizz to nowość w ofercie Wawelu. Nowy wariant czekolad Wawel występuje w aż pięciu opakowaniach, których layout nawiązuje do uwielbianych przez młodzież selfies.

Wyjątkowy smak mleka w tubce, doceniany szczególnie przez młode pokolenie, stał się inspiracją do stworzenia komunikacji skoncentrowanej wokół najważniejszych potrzeb młodych – budowania relacji z rówieśnikami i spędzania czasu z przyjaciółmi. #MilkizzTime to właśnie czas, w którym chcemy pokazać swoją radość, dzieląc się nią z całym światem, robiąc selfie i udostępniając je innym. Każdy nastolatek ma własny #MilkizzTime, rozumiany tylko przez najbliższe grono, a chwile te łączy smak czekolady Milkizz.

Wawel zaprasza nastolatków do wspólnego dzielenia się niezapomnianymi chwilami poprzez udział w konkursie na Facebooku pod hasłem „Twój #MilkizzTime”. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wysłać zdjęcie lub filmik obrazujący własny #MilkizzTime. Na autorów najciekawszych prac czekają atrakcyjne nagrody, takie jak kamera GoPro, bony o wartości 500 zł każdy na zakupy odzieżowe, selfie-sticki oraz zestawy słodyczy. Konkurs będzie realizowany na profilu Wawel na Facebooku. Akcja rozpocznie się 21 października i potrwa do 13 listopada 2016 r.

Wprowadzeniu czekolady Milkizz do sprzedaży towarzyszy mocne wsparcie promocyjne, obejmujące zintegrowane działania w social media (Facebook, Snapchat). W ramach kampanii realizowane będą także akcje konsumenckie, w tym akcja samplingowa, w której do odbiorców trafi aż 1 000 000 produktów oraz degustacje w sklepach i materiały POS.  Czekolada Milkizz bierze udział w akcji „Z miłości do radości”, w której punkty z produktów można wymieniać na gwarantowane nagrody rzeczowe i wspierać organizacje charytatywne.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,50

  • Śr

    5,82

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8070

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.