Wawel rusza z nową kampanią produktową

Autor: dlahandlu.pl 29 sierpnia 2018 14:17

Wawel rusza z nową kampanią produktową

Cały świat może być Fresh & Fruity – taki przekaz niesie nowa kampania Wawelu, której celem jest wzrost świadomości marki. W ramach kampanii zaplanowano intensywną kampanię digital i emisję spotu TV. Całość uzupełniają działania PR i silne wsparcie produktu w miejscach sprzedaży. Marka startuje także z konkursem w social mediach z użyciem nowych technologii.

Fresh & Fruity, tak jak i inne produkty Wawelu objęte są pionierskim projektem Dobre Składniki – tak dla soków owocowych, nie dla substancji konserwujących, barwników oraz sztucznych aromatów.

Rusza kampania promocyjna – spoty TV (15 sek.) zobaczymy od sierpnia do listopada
w wiodących stacjach największych grup mediowych: TVP, TVN i Polsat. Wawel przygotował także szeroko zakrojone działania w kanałach digital trwające od 3 września do 14 października, (Facebook, Youtube, GDN) oraz działania PR skierowane do mediów. Za przygotowanie spotów TV odpowiada Lemon Film Studio, zakupem mediów zajął się Mets, kampanię digital i strategię komunikacji przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.

Nową kampanię uzupełnia konkurs dla konsumentów w kolorach Fresh & Fruity. Należy wybrać swoje ulubione galaretki Fresh & Fruity, wejść na fanpage marki na Facebooku i zrobić zdjęcie w owocowych kolorach. W konkursie wykorzystano program bota, a na zwycięzców czekają nagrody w postaci aparatów Instax Mini i albumów. Konkurs rozpocznie się 17 września i potrwa do 14 października.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6083

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.