Ważą się losy własnej sieci sprzedaży Browaru Czarnków

www.portalspozywczy.pl 15 listopada 2013 12:46

Ważą się losy własnej sieci sprzedaży Browaru Czarnków

W III kwartale br. Grupa Kapitałowa Browaru Gontyniec SA osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w kwocie 18,05 mln zł, co w odniesieniu do analogicznego okresu roku poprzedniego wykazuje wzrost sprzedaży na poziomie ok. 7 proc. Duży wpływ na osiągnięcie przez grupę wzrost sprzedaży do roku poprzedniego miały własne sklepy firmowane logo "Browar Czarnków".

Jak dodano w komunikacie, ważą się losy własnej sieci sprzedaży. - W III kwartale 2013 r. Browar Gontyniec realizował założenia podjętej w poprzednim kwartale decyzji o optymalizacji funkcjonowania własnej sieci sprzedaży. Wypowiedziane zostały umowy najmu nierentownych lokalizacji punktów handlowych. Działalność operacyjna wszystkich funkcjonujących w trzecim kwartale 2013 r. sklepów została zwiększona o czternaście sezonowych (działających od 01 lipca do 31 sierpnia, a w wybranych miejscach także w trakcie weekendów we wrześniu) punktów zlokalizowanych w paśmie nadmorskim. Otwarty został także nowy sklep w paśmie górskim w Szczawnicy. Spółka nie planuje kolejnych otwarć nowych sklepów w kolejnych kwartałach. Analiza wyników sprzedażowych oraz kosztowych po zakończonym 2013 r. pozwoli na podjęcie decyzji o rozmiarach i operacyjnym działaniu własnej sieci sprzedaży w kolejnych latach - podała spółka w raporcie.

W wyniku działań operacyjnych związanych z produkcją i dystrybucją piw marek: Noteckie, Gniewosz i Konstancin spółka osiągnęła zysk netto na sprzedaży w kwocie 331 tys. zł, co stanowi 122 proc. osiągniętego zysku netto na sprzedaży za III kwartały 2012.

Grupa Kapitałowa w III kwartale bieżącego roku rozpoczęła restrukturyzację organizacyjną i sprzedażową, zmierzającą m.in. do uporządkowania aktywów oraz uruchomienia produkcji piwa w nowym budynku browaru w Kamionce. W wyniku tych działań grupa osiągnęła zysk z działalności operacyjnej w wysokości 8,18 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    4,12

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.