Według franczyzobiorców McDonald's plan naprawy nie przynosi efektów

Autor: wyborcza.biz 21 października 2015 10:41

Według franczyzobiorców McDonald's plan naprawy nie przynosi efektów fot. za mcdonalds.pl

Plan naprawy McDonald'sa nie przynosi - według franczyzobiorców - rezultatów. Przeciwnie - uważają oni, że problemów jest jeszcze więcej niż wcześniej - pisze serwis wyborcza.biz.

McDonald's od dawna nie ma dobrej passy. W ujęciu rocznym obrót koncernu za 2014 r. zmniejszył się o 10 proc. - spadł do 6,5 mld dol. Wyjątkowo kiepsko jest właśnie w Stanach Zjednoczonych, gdzie w ubiegłym roku zyski firmy spadły aż o 14 proc. - do 4,76 mld dol. Był to najgorszy wynik koncernu w jego historii. Receptą na te bolączki miał być plan naprawczy, który w maju zapowiedział nowy prezes spółki Steve Easterbrook.

Sceptycyzm franczyzobiorców wywołany jest właśnie tym planem. Easterbrook postanowił, że w Stanach Zjednoczonych śniadania będą wydawane w lokalach McDonald's przez cały dzień. Wprowadził też usługę stworzenia własnej kanapki dla klienta z 30 różnych składników spożywczych. Według franczyzobiorców to tylko komplikuje sprawę, bo robienie przez cały dzień kanapek śniadaniowych zakłóca pracę kuchni, a z kolei rozmaite rodzaje kanapek komponowane przez samych klientów sprawiają, że kucharzom trudniej ich zadowolić i ustrzec się błędu.

Czytaj więcej na wyborcza.biz.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • fufu 2015-10-22 13:47:39

    Oczywiście, ze maja! Rodem z TOPSZEFA i PIEKIELNEJ KUCHNI! Kucharze jak ta lala:-)

  • Duch 2015-10-22 09:21:07

    To tam mają kucharzy? :D

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,41

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.